@Home

Halla. Jeg har ikke blogget på lenge, så tenkte at jeg kunne slenge ut noen bilder og ord om hva jeg gleder meg mest til nå.

Imorgen. Jeg har lenge lengtet etter å flytte tilbake til byen, og endelig! skjer det. Jeg flytter inn i kollektiv på Løkka med to kreative sjeler, en gutt og en jente og jeg gleder meg stooooooort.

Jeg gleder meg til…

…å begynne helt på nytt

…å kjøpe meg mac

…å ta bilder

…å lage sånne frokoster

…å invitere bestevenninna mi over gata

…å planlegge

…å vekke kjæresten min med det her

…å lære meg multitasking

…å stryke de nytørka tørketrommel skjortene mine

…å rett å slett bli en domestic goddess

…å ligge sånn her på søndager

…å bestille pizza den samme søndagen

…å lære å spille på pianoet som står i stua

…å invitere jentene på vinkvelder

…å drikke vin alene, drømmemegbort

…å ligge i senga og høre på jazz

…å bake de beste kakene

…seriøst

…å starte valentine`s day sånn

…å drikke kaffe av min nye Starbucks kopp (#bloggerissues)

…å invitere naboen på kaffe, fordi jeg har to

…å organisere alle skoene mine

…å klærne mine

…å magasinene mine

ALDRI.

…å lese hyggelige bøker i vinduskarmen

…å kjøpe jordbær nede på hjørnet

…å ta med bøker og legge meg i blomstene utenfor

…å skrive på skrivemaskinen min

…å danse alene i rommet mitt

…å sove lenge i nytt sengetøy

…å bruke korketavla mi

…å fikse Oslos fineste vinduskarm.

Som du skjønner, er det mye jeg ser frem til. Jeg har bodd i et rottehull det siste året – og stort sett levd i søppelsekker. Så jeg skal love deg at det skal bli så syyyyyyyykt godt å få mitt nye friske rom, hvor jeg kan starte helt på nytt. Happy fuckin tjue tolv.

Shit, jeg blogga.

 

4 thoughts on “@Home

  1. Gratulerer med ny crib 😛

Leave a Reply

