Hovefestivalen 2011. Sick what!!!

Hei i døra. Igår kveld kom jeg hjem etter 5 dager på Sørlandet, nærmere bestemt Hovefestivalen på  Tromøya, rett utenfor Arendal. Det var idyll, idyll og mer idyll – helt til bussen tok meg opp noen svinger og jeg endte opp i et telt i en skog. Der sluttet idyllen for min del. Jeg trodde camping var noe for meg, og følte meg sykt sporty da jeg klatret oppover bakken  (corr. gikk bortover bakken) med tursekk og tilhørende sovepose og telt. Det var bare en tom tanke uten mening. Jeg liker ikke telt, jeg liker ikke bråkete fjortiser som synger samme sang 5 timer i strekk klokken 7 om morningen når gamla vil sove og våkne någenlunde opplagt. Og jeg liker ABSOLUTT ikke utedoer og public showers. Hvem vil dusje med 10 fremmede jenter liksom? Det gjorde jeg i gymmen og etter svømminga når jeg var 12. Anyways…

Hove was sick! Jeg har vært ballin on a pretty budget den siste mnd, så jeg signa meg opp som frivillig i år, noe som viste seg å ikke være så dumt. Jeg fikk den FETESTE frivillig jobben man kan ha på Hove, nemlig som PRESSE RUNNER. Det innebærer å følge pressen når de skal intervjue de forskjellige artistene så de ikke tar bilde av andre artister de ikke har avtale med osv. Jeg fikk med meg intervjuer av b.la Freddie Gibbs, Jenny & Johnny og Kasabian.  

Ellers fikk jeg med meg  de fleste av alle konsertene jeg ville få med meg, arbeidstidene var veldig gunstige i forhold til konsert-timeplanen min. Odd future var vel den største grunnen til at jeg dro, og well worth was it. Gud, for en gjeng. Tinie Tempah er det sykeste jeg har opplevd når det kommer til Hip Hop konserter. Moshpits i fleng. Deadmau5 trenger jeg ikke si noe om. Chase & Status og Magnetic Man var helt fantastisk! BIG BOI, ROBYN, YOUNG DREAMS, DJ QUIK, TIMBUKTU!!!! De jeg gikk glipp av var Envy, The Strokes, Kaizers, Charles Bradley, Montèe, Jamie Woon:(, Rumble in Rhodos, Freddie Gibbs, Classixx,  Brandon Flowers,  Kasabian, Salvador Sanchez, Razika, 30 Seconds To Mars, Honningbarna, Linkin Park, John Olav Nilsen & Gjengen OG Lars Vaular. Og i det jeg skrev ned alt dette innså jeg at jeg gikk glipp av jævla mye. 

Jaja.

Ellers denne uken har jeg drukket masse øl, spist lite mat. Sølt mye øl, brukt lite klær. Vært veldig våt, ødelagt mye sko. Hatt utallig dårlige hårdager, ikke lukta så godt som jeg skulle ønske – og ikke hatt noe tilfeldig sex. Ingen sex i det hele tatt #fyi. 

Har ikke klina engang. Trodde det var det festivaler var for jeg. Spoona en dag da. Takk Øll-R.

Har overhørt mye tilfeldig telt-sex da, om det gjelder for noe.

Også hooka jeg opp med Susalice (uttal det susa – lice) fra Twitter, bra dame.

 

One thought on “Hovefestivalen 2011. Sick what!!!

  1. hemp says:

    Jeg var i London for litt siden holder pa med innlegg om det og hadde heller trodd det skulle skje der i l pet av de 5 dagene jeg var der enn hele livet mitt i Oslo Det er helt sykt..Men jeg lever og jeg vet ikke om noen jeg kjenner som er skadet pa noen som helst mate sa det er jo bra ! Da jeg begynte a kjede meg siden det norske landskapet ikke er like interessant men veldig fint etter ca to timer sa jeg meg rundt i bussen.

Leave a Reply

