Kantine d(r)ama.

Oh gosssssh, så mye jobb og hu og hei om dagen – at jeg ikke får tid til å huske alle de små blogge-momentsene jeg får i løpet av dagen som jeg såååå sårt egentlig vil dele med dere.

Er jo ikke noe streeeeeeez men litt kjipt for jeg vet at dere ville ledd litt om jeg hadde kommet på noen av tingene. Jeg kan jo fortelle dere den ene tingen jeg husker (og aldri kommer til å glemme) … #LOL

Idag hadde jeg min første dag i kantina på jobb, det var alles verste mareritt hahahaha.

Iogmed at jeg er den “ene nye”, og ikke har fått sjansen til å snakke med så mange av de jeg jobber med enda, OG kom sist opp i lunjsen pga. en kunde (//#%(&I¤Q#(/@¤) som ga meg  avhør i 31 min. rett før lunsj – lista jeg meg inn i kantina, i håp om at noen av mine nye kollegaer skulle si “sett deg her du”, eller; “Annika, kan du ta med ett glass melk til meg?” ANYTHING!?!

Nei.

Ingenting.


Så, da satt jeg meg på det ene ledige bordet helt i hjørnet og prøvde febrilsk å få tak i noen inne i tlf min så jeg kunne se litt busy ut ihvertfall; og der! Kom SJEFEN MIN og sa; “Jeg setter meg her jeg? Siden du satt her alene…”

#bæsjapåleggen #fail

JEG SOM VAR SÅ GLAD FOR AT DET VAR STRENGT TALT IKKE LOV MED MOBBING HOS VIASAT!

Haha, ok da. Jeg tar i litt. Men jeg følte meg mobba. Skikkelig…

Og for ikke å snakke om at jeg forsov meg idag!!! Herre Fader i Himmelen.

Jeg har aldri vært såååå rask før, men heller aldri såååå trøtt i trynet på jobb. Jeg har i dag motbevist at koffein hjelper på trøttetryner, bare BS! Overdosert meg i hele dag og jeg gjesper fortsatt!

Og med det, sier jeg vel egentlig takk for meg og adjø.

HADA, BLOGGEN –

Nydusja og fletta, only for you.


2 thoughts on “Kantine d(r)ama.

  1. Judylondon says:

    Reminds me of SCHOOL 😛 !

Leave a Reply

