Smoothie m/ müsli !!

For 50`ende gang blar jeg igjennom Elle… og jeg har så lyst på den her:

(Den ser såååå mye bedre ut på det ordentlige bildet men jeg finner det ikke på nettet, såå…)

Smoothie m/ müsli

(2 store porsjoner)

1 banan

2,5 dl appelsinjuice

1 kopp müsli

2 dl melonyoughurt

2 dl blåbær, frosne

2 dl bringebær, frosne

Skrell og del bananen i biter og ha dem i en blender sammen med de andre ingrediensene. Kjør blenderen på fullt i 60 sekunder. Hell i to glass og strø litt müsli på toppen til pynt. Dette er en superlekker smoothie som metter ekstra godt, og er perfekt for travle dager!

Hvis ikke kan jeg godt ta en sånn en også:

Desverre er butikken stengt, og jeg har ingen av de ingrediensene jeg trenger, haha.

Så du som kan, lag den her og ikke send meg bilde hvor du drikker den!

Im off to town, tudelu.

Leave a Reply

