Its shining

…and Im not talking about the sun. The life is shining!

Igår hadde jeg første dag i ny jobb hos EMERIO MEDIA AS.

Endelig en jobb å gå til etter sååååå mye leting, trodde jeg nesten skulle gi opp.

+ at sola skinner da! Hva kan jeg klage på? Winter blues just got easier on me.


Og det stopper ikke der, jeg jobber ved siden av min Tiffany.

I kveld syntes jeg du skal ta turen til NYE Klubb Südøst, det skal hvertfall jeg:

8 Dj´s, fri inngang og champagne til de første gjestene!

Oslo new hot spot.

Hope too see you there, its gonna be a party yaaaaaaaaaaaall…

Leave a Reply

