Totally awesome.

Mandag var en fantastisk dag for alle rnb lovers of Oslo… we had Joe for dinner! Det var ubeskrivelig rørende å se han live (jeg har alltid hatt masse kjærleik for kællen), selv om vi sto bak han og så egentlig kun den svette skallen hans gjennom de fortgående 35 minuttene han sto å ga ga Blå masse små orgasmer… Freak or not a freak, i know you had at least ONE.

Før vi dro på konsert hadde vi et koselig vors hos en venninne med joe-spillelister på youtube og levende lys, der drakk alle seg litt for fulle, tror jeg… haha. Eventyr ble det.

Min kjæreste (altså, en av mine kjæreste, ikke min girlfriend that i f***.) Lydia hadde bursdag etter klokken 12, så vi hadde jo litt å feire i tillegg til at Joe faktisk KOM til OSLO…

…med andre ord: vi dro en tur på Fisk & Vilt etter konserten, og jeg må si at… MANDAGSKLUBBEN… dere er dyyyyypt savnet. “Play that funky music whiteboy” passet seg veldig godt denne kvelden, selvom musikken var middels funky og ikke helt på plass etter en så sexy konsert… Men vi hadde det gøy fordet vi, da. Så jeg skal ikke klage. Det kom også en søt jente bort til meg på Blå og lurte på om jeg kunne legge ut på bloggen (som hun hadde fulgt med på) hvordan jeg hadde satt sammen antrekket mitt. DET var jo hyggelig å høre, så SELVFØLGELIG skal jeg brette ut det her… Jeg husker ikke hva du het, (beklager for det, alkoholen hilser å sier sorry aswell) :/ Men vit at jeg setter stor pris på sånne ting, hehe…

Først hadde jeg en leopard strømpebukse under den kamel fargede (H&M VINTAGE) buksen – som er 20 år gammel.

Over buksen hadde jeg en kjole jeg har bestilt fra Nelly.com en stund tilbake.

Over det hadde jeg en herre blazer med kamel-belte rundt. Wedges on my feets and my precious Laura Ashley hat. Og min lunchbox-veske fra loppis. Ute i kulda hadde jeg også beige trenchcoat og leopard fuskepels.

 

Dont we just love web cam photos? Hahahaha…

Leave a Reply

