Helgens påfunn …

Today im pressin my word… sun is shining! The weather is sweet. No its not.
Det er dritkaldt ute, men men. Jeg skal på Joe i kveld, so i could not care less.

Helgen har vært en deilig og avslappende helg med elementer av mooooorro.
Torsdag, i min verden begynner helgen på torsdager – stakk vi innom Fugazi for å sjekke ut den nye Torsdags klubben med Cake, før vi dro videre på Memphis kjørte hæla i taket!!
Fredag var vi på Urbans “Panelet” release på Urban Karl Johan, hvor vi fikk altfor mye rosè, og en goodiebag med masse deilige produkter, mmm akkurat hva jeg trengte nå. This cold is killing my face! Det var et par hyggelige timer før jeg dro videre og jobbet på Skansen. Hadde utrolig lyst til å sjekke ut Emil, men det gjorde de andre for meg.

Weird. Happy. Weird. Happy.

Jeg fikk dobbelt opp av noe i goodiebagen, noe som ikke gjorde meg noe:

Men det jeg ble mest glad for var vel egentlig ELLE.

I heart magazines so bad.

Sjekk ut: www.akam1k3.blogspot.com for flere bilder.

Og her er en snutt fra hele greia:

Nå er det siste innspurt på alt før jeg stikker på Joe-vors, ååå jeg gleder meg som en unge!
Takk til Elias for hooking me up!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjerte hjerte hjerte hjerte.

Har ventet på dette i hele mitt liv, føles det som.

Sååå… hade da! Bloggen. Lol.

2 thoughts on “Helgens påfunn …

  1. Miss M says:

    Hva skal du neste helg da? halloween og greier ^^

Leave a Reply

