Overkokt nudel – tirsdag. FML.

Ahhhh. Idag skulle jeg ned til en venninne hvor en annen venninne skulle klippe tuppene mine, men neeeeida – de gjorde visst alt det her før jeg engang hadde rukket å dusje. Så da sto jeg her klar som et egg med nyføna hår å greier, og sjekket face en siste gang sånn for å si ifra at jeg var på vei. Men nei. De var ferdige med alt som har med saks og kam & gjøre og frisøren var på vei hjem og hu andre skulle møte the male of her life. Fml.

Så da lagde jeg meg nudler og satt meg inn i pysjen i protest og så på slutten av 4 stjernes reise. Det var jo litt gøy da, så jeg glemte selvfølgelig alt som het nudler i 5 minutter og *VIPS* så var nudlene mine…våte. Fml igjen.

Og så, fikk jeg beskjed av broren min om at han får besøk av kompis klokken halv 12 og de skal nemlig se kamp – og at jeg kanskje burde skaffe meg øreklokker for han skulle nemlig ha oooover volum 50 på tven. Milan. Fml, igjen.

Så da skal jeg da sitte her inne på rommet mitt i kveld… med våte nudler, øreklokker og et usikkert nett på pcen iogmed at jeg stjeler fra naboen. Kjære nabo, om du leser dette – som jeg tviler på at du gjør – sorry. Du kan låne egg anytime!

Og eeeen gang til dere, FML 🙂 (jeg er ikke emo, egentlig glad for at jeg slapp å gå ut i kulda)

Leave a Reply

