The KNOT!


Som nevnt tidligere, ser jeg på fashion som hva man selv gjør det til.
Jeg er ikke en “moteslave” eller en “fashionista” fordi jeg liker ting som er IN, jeg vil heller si at jeg er veldig glad i det kreative man kan gjøre ut av et antrekk, og jeg elsker å leke meg med forskjellige stiler og plagg som kanskje ikke andre i gjengen tør eller vil prøve. Jeg har mine begrensninger selvfølgelig, men jeg liker å dra den litt ekstra ut om jeg får sjansen.
I hverdagen kler jeg meg jo i converse og “regular clothing” liksom. Stæsj får vente til freddan.

Venninnene mine har alltid sagt at “Annika, du kler jo ALT. Du kan jo gå med hva som helst” – men haaaallo, jeg så tilbake på bilder (som ikke er så gamle engang), vel… jeg skal ikke si så mye mer om den saken. Jeg rødmer.

Mens jeg er igang, vil jeg også bare få sagt at jeg aldri har sagt at det er viktig og holde seg “oppdatert” – ikke at det er noe galt i å holde seg oppdatert, men for meg er det en liten greie iogmed at det ikke har kommet fra meg.
Jeg ble intervjuet og da sto det i det ferdige resultatet at jeg hadde sagt det, noe jeg ikke har.
Jeg syntes folk skal få kle seg i hva de selv føler er kult, og for de som liker å holde seg superoppdatert og kun følge det som er in at the moment: BE MY GUEST.
But i am not a guest at that table. I do me. You do you.

Med det sagt, så er poenget mitt at jeg elsker hårtrenden! HAHAH

Det varmer hjertet mitt at “the knot” er kul akkurat nå, da kan jeg liksom bare sette håret opp i den tradisjonelle Annika stilen og samtidig være “in” med de andre kule, haha.


I love the knot!

Leave a Reply

