“Good Friday” on a Saturday

…no. Im not posting it. Cause I dont like it.
Sorry mac! Smaken er som baken.

Det er lørdag, det er sol, det er høst, det er god stemning, det er fin musikk på radioen, det lukter kaffe i hele leiligheten, man gjør seg klar for i kveld, og her sitter jeg – og gjør meg ikke klar for kvelden.
Men det burde jeg kanskje begynne med snart? Håper så mange som mulig kommer innom Skansen i kveld,
og støtter meg der jeg står halvdrita og skal rope opp vinneren (som forsåvidt kan være deg).
Idag er nemlig min siste dag som ‘vinner’, og ikveld skal en annen stikke av med en stor pengepremie.

Jippiiii.

Leave a Reply

