altfor tidlig oppe, jeez

Litt Rowland-kjærleik (love/hate?) tidlig Torsdag morgen.
Her er en sen video på Kelly Rowlands nye singel, Rose Colored Glasses. LITT deilig å høre noe i denne sjangeren, og ikke noe som har med David Guetta å gjøre, for once. (Selv om all min respekt går til D.G, i heart you). Men sangen er vel helt OK? Commander er mykkje meire fengandes!

Ouuuui.

I think i got my hatertounge on today. BOOORING VIDEO. Apropo video, holdte på å ordne meg ihjææl med å få opp riktig link osv til Rihannas nye video til Only girl – men jeg ga opp.

Den videoen likte jeg da 🙂

(PS. Blir veldig glad om jeg ser noen med Rihanna-Rødt hår i Oslo, for jeg tør ikke, men vil:)

Leave a Reply

