Hello, good morning…

..( afternoon )…
…det er helg!!!

Konichiwa, bitches.

Jeg la meg altfor sent i går, og sto opp altfor sent idag – KAFFE!!!!!!

Masse, masse kaffe.

Jeg hater måneden Oktober, for det er ikke helt høst – bare grått og trist.
Om det regner eller ikke regner, så er det bare dritt å se ut av vinduet.
Jeg vil se fine farger på trærne og oransje sol!

Men jeg lar ikke trærne stoppe meg!!

Nå skal jeg nerde meg, før jeg gjør meg klar & stikker til min gode venninne Joey å drikker vin.
Det skal bli så koselig! Så ses vi kanskje i kveld også, bwahahaha…

Den låten der er fengende nok fra før av, og så kom Nicki å hoppet på med et vers (fra “Lookin at me”) også.

Happy weekend.

Leave a Reply

