Freaky friday

Da satt jeg her da, og skulle skrive et blogginnlegg som var langt, men ikke for langt til å gjøre det uintressant og blablabla liksom… ja, det har vært litt av en uke – mye morro. Høhø.
Idag har jeg strekt meg så langt jeg bare kan på alle sofaer jeg har kommet over, overalt.
Og gjemt meg under en fin hatt på vandring hjem…

Har sett på x factor (delvis) og fotballkamp (delvis) – og TAUSE VITNER (anbelfales på det steeerkeste, CSI kan bare gå av skjermen for min del) helvis. Nå sitter jeg her med verdens minste te-kopp, skuffa, og europris pizzaen min som koster 14 kr og smaker sikkert akkurat som 14 kroner. Men det vet jeg ikke enda… OG jeg prøver å rømme fra en av de siste myggene som er igjen i byen, tror de blir ektra aggressive når det blir kaldt. GTFOH.

Norge vant 2-1 over Kypros. Jippiii.

Igår var vi på memphis, en liten tur (…sant) – hvis dere lurte fælt på hvor den tørre kleinheten her kom fra 🙂
Vi snakket veldig mye om blogg i går, det er noe jeg husker! Og jeg husker at bloggen min ble kalt en fashionblogg… Fred? Nei. Ikke en fashionblogg. Jeg vil ikke døpe den noe, for jeg vet ikke selv hva den er.
Meeting point.

Oppsummering av uken: Mye kaffe, lite søvn, endel jobbsøking, mye tanker, masse pannekaker (!), fryktelig mye Grünerløkka, og masse masse latter! Uka gikk fort.

+ en gooooooooood nyhet! Som jeg fikk på telefon igår.
Elvane har fri en uke. More info to come.
Partysvensker look out!

(Nå har jeg foressten smakt på pizzaen, om noen har kjempelyst på resten er det bare å komme – den var ikke så god.)

Nå begynner det innlegget her å bli kjipt, så jeg avlsutter med Adam Tenstas remix på den her;
HOTNESS.

http://content.onsmash.com/archives/47973
Og som vanlig får jeg ikke linken til å funke, så…
…finn den sjæl hahaha. (Like a G6 RMX – feat. Jermaine Dupri, Obie Trice & Adam Tensta)

Krabber meg ut av bloggen… laaaaaaater!

Leave a Reply

