:)

Hei du som leser 🙂
Jeg vil bare si takk til deg!
Før jeg begynte med den forrige bloggen min, hadde jeg ingen planer om å fortsette (og hvertfall ikke lage en ny en) – for jeg syntes det var såååååååååååååååååå teit. Jeg hadde ingen views, og visste ikke helt hva jeg skulle blogge om… Men nå ser jeg på den som veldig grei egenlig.

Jeg får delt hva enn det er jeg vil dele, samt gå tilbake til det selv å se hva jeg har skrevet og postet. Jeg sa først når jeg startet denne bloggen at den ikke kom til å bli personlig, men jeg tror jeg kommer til å skrive litt mer fremover…
Altså, ikke hva jeg har gjort fra jeg står opp til jeg legger meg, men meninger og synspunkter o.l.

Fyi: OSLOGIRLS SUGER MEG.
Episode 10 er det verste jeg har sett…
…ever!

Men som sagt, dette innlegget er for å si takk til dere som leser bloggen min og følger med, blir litt morsommere å blogge da – når man plutselig har 500 lesere daglig ut av ingensteds… 🙂

For nå blir det kun webcam bilder og pressebilder, til jeg får tilbake kamera!
Stay tuned for more fun!!! XX

Later!

2 thoughts on “:)

  1. Faaanyyy says:

    SLUUUUUUUTT å hat OsloGirls, stakkars jenter, prøver bare å skille seg ut.. Hilsen bestevenninna di.. 😛 PS: du hadde nok ikke likt at andre snakket sånn om deg, nå som du er en blogger.. 😛 Hehehehe.. FYI… 😛

    • osloblossoms says:

      HAHA, sippany 😛 jeg har aldri sagt at jeg HATER jentene i serien, men selve serien.
      Jeg skjønner jo at det ikke er dems egen feil hva de blir bedt om å si.
      Men selve programmet og hele greia syntes jeg suger ganske hardt,
      SELVOM jeg elsker å hate det… Entertainment, somehow.

      Jentene er sikkert dritsøte, de! 😛

Leave a Reply

