Reward fashion – photoshoot

Som noen av dere kanskje har fått med dere, dro jeg hjem fra byen sist lørdag 5000 kr rikere enn jeg gikk ut… dette var fordi jeg vant “best dressed” prisen på “Reward Fashion” på skansen den kvelden! Supergøy, skulle jo ikke ut engang!! Med det fulgte det en shoot, siden jeg nå er en del av markedsføringen dems med bla. 7 eleven. Så her er da noen av bildene fra denne seansen vi hadde sist uke..

Fikk superservice når det gjaldt bildene idag, hehe.. fabian kom hele veien til Grorud for å levere meg bildene på CD, takk takk.
Jeg var jo litt spent på å se alle bildene, personlig er jeg ikke fornøyd – men det er kun med meg selv – og jeg har ingenting å si på fotografen som gjorde en flott jobb!

Jeg legger ut noen av de bildene jeg syntes funket best for meg, så dere kan se. Ble desverre ikke noe bilde av hatten min, som var den stor del av at jeg vant=p
Nå er jeg hvertfall OBS på hvordan jeg IKKE skal posere neste gang 😉 om det noen gang vil bli noen neste gang, haha…

IKKE glem å kom på neste “Reward Fashion” som tar sted på Skansen som sist gang, kle deg i det du føler er deg – og dra hjem rikere enn du kom…
100 kroner er vel ikke noe å betale for å dra hjem igjen med mye mer 🙂

Fotograf: Marcus T. Reyes

Kyss kyss!*

One thought on “Reward fashion – photoshoot

  1. LYDIA TORRES says:

    Jenta mi du er verdens peneste! Og disse bildene ble virkelig bra! kult å se sminken (make up store) 🙂 fra kolleksjonen de hadde! Tok du ingen bilder med den fantastiske (vintage) hatten du hadde på den kvelden?
    uansett var håret utrolig bra 🙂 du kledde den stilen veldig godt! “kofferten”(vintage) ble også med, artig! bra du koste deg med champis under make-upen! loved it A.ft ❤

    L

Leave a Reply

