Mens jeg venter…

…på å få tilsendt bildene, leser jeg en bok!
Jeg har vært überdårlig på å lese bøker, men har bestemt meg for at jeg SKAL klare å lese ferdig ÈN bok til ihvertfall, haha..
Leste “Alkymisten” ferdig, (samt “Pakkis”) – men det er ikke akkurat noe å skryte av å ha lest ferdig, så nå skal jeg lese denne:

Den handler om en Alexis som drar tilbake til øya Plàka hvor hennes mor Sofia vokste opp, hvor hun vil finne svar på spørsmål hun aldri har fått svar på av moren sin… Hun har med seg et brev som hun skal levere til Fotini, en barndomsvenn av Sofia – for at hun skal fortelle…

Veldig ulikt meg, leste jeg hele 40 sider på et kvarter rett før jeg sovnet i går kveld… gleeeeeder meg til å lese hele!

Leave a Reply

