Du tror du er Oslo Girls, jæææævla kleint!

Hahahaha.. chirag drepte alle BMF-remixene med sin “seint ute” versjon, (med respekt til alle de andre, noen av de var jo faktisk bra de å) …and you know who you are!!! menneeeeh… jeg tok den her på norsk jeg!

Skulle egentlig bare dele den musikkvideoen her, til ‘Pon de floor’ for jeg syntes den er såå sinnsykt morsom.

http://www.youtube.com/watch?v=g2nmgcVbfKE&has_verified=1
Men nå som jeg kom på “du tror du er Oslo Girls, jævla kleint” måtte jeg ta med det i samme innlegg…

“Jeg skjønner ikke at jeg har tiiiid til detta heller jeg…”

…hilarious. Nå stikker jeg på skuret & sjekker ut noen venner og litt hiphop. Og øl.

One thought on “Du tror du er Oslo Girls, jæææævla kleint!

  1. Faaanyyy says:

    HELT ENIG… 🙂

Leave a Reply

