SÅNN føler jeg meg idag…

igår dro jeg og 3 venninner på OFW åpnngen på kunstens hus, hvor det ble shots og vin,
deretter dro vi videre til fisk & vilt hvor det var veldig god stemning og enda mere shots…

jeg tror kanskje ikke shots er noe for meg, jeg… ååå hodet mitt!!!!

bortsett fra det, var det veldig hyggelig i går da! møtte kjente fjes overalt og alle var blide : )

ooops, skrev visst på norwegian idag, klarer ikke å skrive engelsk engang nå..
now im gonna shut down the mac and rest my eyes on something DARK.

XXXO

KVÆÆL MEG

Leave a Reply

